Menu
Menu

תיקון ספה שקועה

  • מעל 30 שנות ניסיון
  • שרות מהיר ואמין
  • מגיעים עד בית הלקוח

לצד הנראות, חשוב לנו שהספה בסלון ביתנו תהיה גם כמה שיותר נוחה לישיבה והשתרעות. אלא מה? אחרי כמה שנים של שימוש יומיומי יש לספות נטייה לשקוע, וכל הנוחות שהייתה להן נעלמת. אז אם מדובר בספה שאתם אוהבים, או שאתם רוצים לחסוך בעלויות קניית ספה חדשה, ניתן לתקן את הספה הישנה ולהחזירה לה את נוחותה. במאמר הבא יוסבר איך לתקן ספה שוקעת.

מדוע הספה שלכם שוקעת? 

שקיעה של ספות היא בעיה נפוצה הנגרמת עקב מספר סיבות עיקריות. בתור התחלה, הסיבה הנפוצה ביותר לשקיעת ספות היא שחיקה של הרצועות האלסטיות שבתחתית הספה. בנוסף לכך, יש מקרים בהם ספה שוקעת עקב בעיה בבסיס שלה, למשל קורות או קפיצים לא תקינים. גם שחיקה של מילוי מושב הספה מהווה גורם לשקיעתה.

השקיעה עצמה נגרמת לרוב משחיקה ומבלאי טבעי שנוצר לאחר שימוש ממושך בספה. בנוסף, היא יכולה להיווצר עקב הפעלה של עומס יתר, כוח או לחץ לא נאות על הספה, למשל כשילדים קופצים אליה.

בכל מקרה, את השקיעה של הספה מרגישים כשיושבים עליה, כשיש תחושה ברורה של חוסר נוחות עקב שינוי בזווית של המושב ושל הישיבה. השינוי יכול לקרות עם הזמן או להיווצר באירוע ספציפי ולהיות מלווה ברעש.

אז כיצד מתקנים ספה שקועה? 

באופן עקרוני, תיקון של ספה שוקעת אינו משימה מאוד מורכבת, בתנאי שהיא מבוצעת על ידי גורם מקצועי. העבודה כוללת מילוי של הספה השוקעת בחומר מתאים, מה שמצריך גם הבנה לגבי הכנסה נכונה של המילוי לתוך הספה. לא אחת גם יש צורך בהחלפת הרצועות של הספה ותיקון הבסיס שלה. בכל מקרה, מומלץ לטפל בבעיית שקיעה של ספה כמה שיותר מהר מכיוון שלרוב ככול שחולף הזמן הבעיה רק מחמירה והופכת להיות גם גלויה לעין.

מעבר לכך, מרכיבי עבודות התיקון נקבעים בהתאם לסיבת שקיעת הספה, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

    • רצועות שחוקות- החלפה של הרצועות בחדשות, או במידת האפשר חיזוק של הרצועות הקיימות. ההחלפה של הרצועות כרוכה בהוצאת בסיס הספה והכנסה של רצועות חדשות באופן מתוח והדוק. בנוסף, יש מקרים בהם מוסיפים לספה את חומר מילוי שתורם להחזרת מושב הספה לקדמותו.

    • בעיה בבסיס הספה- תיקון או החלפה של קפיצים או קורות לא תקינים בבסיס של הספה.

  • החלפת מילוי בספה- יש למדוד את כמות חומר המילוי הנדרש ולהכניס כמות זו לתוך המושב של הספה.

מחיר התיקון של ספה שוקעת 

בחירה בתיקון ספה שוקעת, על פני קניית ספה חדשה, יכולה לחסוך לכם מאות ואלפי שקלים. עבודות התיקון יחזירו לספה האהובה עליכם את הנוחות שלה לשנים רבות וטובות. באופן כללי, המחיר של עבודות תיקון הספה כולל את עלות החומרים הנדרשים, כמו חומר מילוי ורצועות, כאשר בדרך כלל עלויות אלו יעמדו על כמה מאות שקלים בודדים.

 יחד עם זאת, עלות עבודות התיקון משתנה בהתאם לסוג הספה וגודלה, לכן יש מקרים של ספות מאוד גדולות ומיוחדות שבהן עלות התיקון תהיה גבוהה יותר. כמו כן, במידה ויש צורך בעבודות חידוש ושיפוץ נוספות בספה, כמו החלפת ריפוד או צביעה, הצעת המחיר תעלה בהתאם.

מעבר לכך, מחיר תיקון ספות שקועות משתנה בין אנשי המקצוע והחברות בשוק. לכן כדאי להשוות מחירים בין מספר חברות מומלצות באזור מגוריכם ולבחור בהצעה המשתלמת ביותר.

תיקון ספה שוקעת על ידי אנשי מקצוע

נכון שיש באינטרנט סרטונים והסברים לגבי תיקון ספה שוקעת. אבל אם אתם רוצים עבודת תיקון איכותית ואפקטיבית שבאמת תחזיק מעמד הרבה מאוד זמן, כדאי שתפנו למומחים בתחום.

תיקון ספה שקועה רציני ומקצועי מציעים לכם בחברת יעד שיפוצים, אשר שיפוץ ספות ורהיטים  באזור חיפה הוא תחום מומחיותה העיקרי. העבודות מבוצעות על ידי החברה במהירות וביעילות, כולל הובלה והחזרה לבית הלקוח. החברה מתקנת ספות בקפידה עם התאמה מלאה לכל מאפייניו של פריט הריהוט, באופן שיחזיר לו את נוחיותו וצורתו המקורית.

בנוסף, בחברה מתמחים בחידוש ושיפוץ כולל של ספות ורהיטים נוספים, לרבות עבודות נגרות, החלפת ריפוד וצביעה. ואם לא די בכך, ביעד מציעים עבור תיקון ספה שוקעת מחיר משתלם ביותר.

לתיקון מקצועי, יעיל ומהיר של ספה שקועה עבור מחיר משתלם, ולקבלת עוד מידע מקצועי בנושא, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת יעד שיפוצים בטלפון 054-6810100.