Menu
Menu

לקוחות יקרים!

אנחנו מבינים כמה חשובה בימים אלו ובכלל תקינות הממ"ד והמקלטים.
ולכן אנחנו זמינים לשירותכם 24/7.

אנחנו עוסקים בתיקון והתקנה של חלונות ממ"ד ומקלטים באמצעות צוות מקצועי ומנוסה.
אנו משתמשים בחומרים ברמה הגבוהה ביותר כדי להבטיח את איכות התיקון ותקינות החלון.

 אם יש לכם שאלות או שאתם זקוקים לתיקון, אנו זמינים לעזור.
צרו קשר בווטסאפ או בטלפון 054-6810100, ונשמח לספק לכם את הפתרונות הטובים ביותר.

נשארים כאן לשירותכם, מקווים לימים שקטים וביטחון

 בעלי תו תקן של פיקוד העורף 

חלון ממ"ד תקני

  • תו תקן של פיקוד העורף
  • מעל 30 שנות ניסיון
  • שרות מהיר ואמין

במדינת ישראל, בניית ממ"ד היא חובה חוקית על כל מבנה חדש וחובה זו נבחנת כמובן על פי סט שלם של קריטריונים בהם צריך לעמוד חדר הממ"ד על מנת להיות מוגדר ככזה על פי חוק. בחדר ממ"ד תקני, ישנם כמה וכמה פרמטרים שצריכים לעמוד בתקן הכתוב, אך שלושת המרכזיים שבהם הם עובי קירות הבטון, מיגון דלת הממ"ד ומיגון חלון הממ"ד. בכל מקרה של נזק לאחד מאלה, ובכלל זה חלון ממ ד תקני, יש צורך לבצע תיקון או החלפה שעומדים גם הם בתקן, ושאינם מובילים לפגיעה ברמת המיגון הכוללת של הממ"ד. במקרה של חלון תקני לממד, אחת המגמות המרכזיות היא החלפת חלון הכנף המקורי בחלון הזזה ובשורות הבאות נדון בסוגיה זו.

 

תקן חלון ממד – מה הוא אומר? 

על פי התקן לחדרי ממ"ד בישראל, חייב חלון אטום לממד לעמוד בשני קריטריונים מרכזיים: עמידות בפני הדף ועמידות בפני חדירת גזים. את שתי המטרות הללו ממלאים במשולב שני משטחים המשלימים זה את זה: חלון הזכוכית עם מסגרת האלומיניום הוא שאחראי על מניעת חדירת גזים אל חדר הממ"ד במידה ומתרחשת לחימה כימית. חלון הפלדה החיצוני, לעומת זאת, הוא שאחראי על הגנה מפני הדף וחדירת קליעים ורסיסים לממ"ד. הבעיה המרכזית עם חלון הממ"ד המקורי היא שמדובר בחלון כנף ושמדובר בחלון כבד מאוד. חלון הכנף יכול לפגוע מאוד באיכות החיים בשגרה בתוך חדר הממ"ד ואחראי על לא מעט פציעות ראש כתוצאה "מהתנגשות" עם החלון. בנוסף לכך, משקלו הרב של החלון (שנובע ממשקל הזגוגיות) יכול לאורך זמן של שימוש שגרתי בממ"ד, להוביל לדפורמציות שפוגעות בסגירה של החלון ולמעשה הורסות גם את האיטום שהוא אמור לספק.

 

הדור החדש של חלונות אלומיניום לממדים 

בכל התקנה של חלון ממד תקן ועמידה בו, הוא הקריטריון החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון, כמובן לצד שיקולי עיצוב ושיקולים נוספים כמו בידוד אקוסטי ותרמי. יחד עם זאת, ישנן מספר דרכים לעמוד בתקן הזה, לאו דווקא הדרך בה נבנו הממדים במקור. במקור, חלון הכנף (חלון הזכוכית) היה אחראי כאמור על איטום מפני גזים בעוד חלון הפלדה היה אחראי על הגנה מפני הדף ורסיסים. בדור החדש של חלונות הממ"דים, ניתן להחליף את חלון הכנף בחלון הזזה, שהוא נוח הרבה יותר, מודרני יותר וקל יותר לשימוש בשגרה. מאחר וחלון ההזזה אינו אטום בפני חדירת גזים, את משימת איטום הגזים מעבירים למעשה לחלון הפלדה שבנוסף לעמידותו בפני הדף, מספק גם איטום מלא מפני גזים. 

התקנת חלון ממד – על מה חשוב להקפיד? 

בהזמנת שירות התקנת חלון ממד מחיר הוא ללא ספק פרמטר שאתם רוצים לבחור, אבל בסופו של דבר כל החלפה אצל כל בעל מקצוע, תהיה כרוכה פחות או יותר ברמת הוצאה דומה. מה שיכול להיות שונה בין אנשי המקצוע השונים היא ההקפדה על עמידת החלון בתקן וכן, התקנתו בפועל על פי הוראות התקן. בכדי להבטיח שהחלון המותקן לכם לא רק מספק לכם את הנוחות של חלון סטנדרטי לתפעול בשגרה ואת העיצוב של חלון הזזה מודרני, אלא גם מתפקד בתור חלון אטום לממד, חשוב שאת שירות ההתקנה תזמינו מגורם מקצועי ומורשה לביצוע עבודות שיפוץ ושינויים מבניים בחדר ממ"ד. מן הסתם, אף איש מקצוע אינו עוסק בכל זמנו אך ורק בהחלפת חלונות אלומיניום לממדים ולרוב, מבוצעות משימות אלה של החלפת חלון ממ ד תקני, על ידי חברות שיפוצים, שרכשו את ההתמחות והרישוי המתאימים לשם כך. אתם רק צריכים לוודא שהגורם המקצועי שאתם מזמינים למשימה, אכן עומד בדרישות אלה בכדי שנוחות השגרה לא תבוא עבורכם, על חשבון בטיחות החירום. ח

ברת יעד שיפוצים היא חברה קבלנית מורשית, בעלת ניסיון ומיומנות רבה בביצוע עבודות שיפוץ ושינויים מבניים בממ"דים ובכלל זה מציעה פתרונות של דלת פנים מעץ לממ"ד, חלונות דור חדש לממ"דים, החלפה של חלונות ממ"ד ועוד. ביעד שיפוצים תוכלו למצוא צוות מקצועי, שביצע כבר עשרות ומאות פרויקטים של החלפת חלונות ודלתות ממ"דים ומוכן ומזומן לבצע משימה כזאת גם עבורכם באמצעות כל הפתרונות החדישים ביותר, בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובמחירים אטרקטיביים לא פחות. רוצים לשמוע עוד? צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 054-6810100 ונשמח לסייע בכל שאלה ועניין.