Menu
Menu

שיפוצניקים מומלצים בצפון

אם אתם מחפשים שיפוצניקים מומלצים בצפון הגעתם למקום הנכון! חברת דרעי שיפוצים כלליים מעמידה לרשותכם צוות עובדים מנוסה ואמין ביותר שמאחוריו פרויקטים רבים באזור בצפון, כולם בוצעו בהצלחה גדולה ולשביעות רצונם המלאה של לקוחותינו. לאורך יותר משלושה עשורים אנו זוכים למוניטין מצוין והמלצות חמות על ידי לקוחות, אשר רבים מהם חוזרים אלינו לביצוע פרויקטים נוספים.

 

למה דווקא אנחנו?

נכון, יש לא מעט שיפוצניקים בצפון אך רק מעטים מהם יכולים להציע את מכלול היתרונות שלנו:

  • כל סוגי השיפוצים לדירות – אנו מסוגלים לבצע כל סוג של שיפוץ לדירה, החל בעבודות נקודתיות ועד לשיפוצים כלליים. בין היתר, ביכולתנו לבצע עבודות גבס, ריצוף, חידוש וצביעת כל סוגי הרהיטים, זגגות, סורגים ומעקות, ניקיון וליטוש כל סוגי הפרקטים והרצפות, וכל תיקון נדרש בבית. כידוע, גם במהלך שיפוץ נקודתי של דירה, ובוודאי בפרויקטים מורכבים יותר, עולים לעיתים רצון וצורך לטפל ולשדרג חלקים נוספים של הדירה. לכן, אצלנו תקבלו מענה לכל צורך תחת קורת גג אחת מבלי שתיאלצו לפנות למספר בעלי מקצוע.
  • אמינות – אצלנו אמינות היא שם המשחק ולכן אנו מקפידים לעמוד באופן קפדני בלוחות הזמנים שנקבעו עימנו. בנוסף, עימנו תזכו לעבודות המבוצעות אך ורק עם חומרי גלם איכותיים, ולביטחון מלא כי נעמוד בעלויות שסוכמו בחוזה ללא הפתעות ואותיות קטנות. יתר על כן, אנו מעניקים על כל העבודות שמבצעת חברתנו אחריות מלאה, כך שהלקוח נהנה מראש שקט וממענה לכל בעיה בעתיד.
  • מקצועיות – הצוות שלנו מונה אנשי מקצוע מנוסים מאוד ובעלי ידע רב בתחומי השיפוץ השונים, המבצעים את העבודות תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, וכאמור גם בחומרים איכותיים. כך מתקבלות תוצאות מושלמות שבזכותן יצא לחברתנו שם ההולך לפניה בכל אזור הצפון.
  • מחירים – אנו תמיד שואפים להעניק ללקוחותינו מחירים נוחים והוגנים, וזאת לאור ההבנה כי שביעות רצונם היא ההצלחה שלנו והדרך לשיתופי פעולה נוספים עימם בעתיד. יחד עם זאת, המחיר הנוח אינו בא על חשבון איכות העבודות והחומרים, ועל ביצוע ברמה המקצועית הגבוהה ביותר.

 

למידע נוסף והזמנת עבודות שיפוץ בצפון פנו אלינו עוד היום בטלפון: 054-6810-100