Menu
Menu

גלגלים לויטרינה כבדה

איך להחליף גלגלים בויטרינה? 

בשנים האחרונות, ובבתים מעוצבים אפילו בעשורים האחרונים, הפכו דלתות הוויטרינה לפריט עיצוב מבוקש מאוד. הסיבה לכך היא כמובן, כמות האור החודר דרך דלת כזאת, כמו גם התחושה שהנוף נכנס לתוך חלל הפנים ולהיפך. עד גודל מסוים של דלת ויטרינה, ניתן להסתפק גם בדלת כנף ציר, אך באופן כללי ובדלתות ויטרינה גדולות במיוחד, דלת הזזה הוא הפתרון הטוב, הנוח והעמיד ביותר. יחד עם זאת, תפעול קל של דלת ויטרינה מחייב התקנה של גלגלים לויטרינה כבדה וגלגלים אלה עשויים להישחק עם הזמן ולדרוש החלפה.

 

החלפת גלגלים לדלת ויטרינה – מתי צריך להחליף? 

החלפת גלגלים לויטרינה היא לא פעולה שיש לבצע באופן תכוף, לא אחת לשנה ואפילו לא אחת לחמש שנים. במקרים רבים, יכולים הגלגלים להחזיק מעמד גם יותר מעשור אך ישנם מקרים, בעיקר כפונקציה של משקל הדלת, איכות הגלגלים עצמם ואיכות ההתקנה שלהם, נדרשת החלפה של הגלגלים כדי להחזיר לדלת את התנועה הקלה והחלקה שלה. איך תדעו שהגיע הרגע הזה? ובכן, מאוד פשוט: הזזת הדלת על גבי המסילה הופכת להיות נוקשה עם תחושה שברורה שאתם למעשה גוררים את הדלת ושוחקים אותה על גבי המסילה. דלת ויטרינה עם גלגלים תקינים, אמורה ממש לרחף בקלות רבה על גבי המסילה ואם הפיצ'ר הזה כבר לא קיים בדלת הוויטרינה שלכם, הגיעה העת לבצע החלפת גלגלים בויטרינה.

 

אך איך מחליפים גלגלים לויטרינה? 

ובכן, התשובה הקצרה היא שלא מחליפים גלגלים לויטרינה באופן עצמאי. הגלגלים עצמם הם גלגלים קטנים, שעל המדף עשויים להיראות כקלים מאוד לעבודה איתם. אלא שפרוצדורת ההחלפה של גלגלים לויטרינה כבדה היא פרוצדורה מורכבת, הדורשת גם את הסרה של הדלת הכבדה עצמה וגם פירוק של מסגרת האלומיניום בתוכה היא מורכבת. פירוק כזה כרוך בהסרת גומיות ולמעשה פגיעה באיטום ההרמטי של המסגרת. אז זה נכון, שלצורך פירוק המסגרת צריך לפתוח בורג או שניים, אבל לאחר מכן יש לבצע את ההחלפה עצמה ולוודא שהיא מבוצעת בצורה מדויקת שתחזיק מעמד לעוד שנים רבות ולא תיהרס שוב בתוך שנה או שנתיים. לאחר מכן יש  להחזיר את המסגרת למקומה ולמעשה לחדש את איטום הגומייה והסיליקון באופן הרמטי בכדי למנוע חדירת מים. לבסוף, יש להחזיר את דלת הוויטרינה למקומה ולהושיב אותה נכון על גבי הגלגלים. אז עכשיו, באופן תאורטי, אתם יודעים איך להחליף גלגלים לדלת הזזה אלומיניום, אבל המרחק מהידע התאורטי הזה לביצוע מושלם הוא שמים וארץ. 

 

אז מה עושים? 

פשוט מאוד, קוראים לאיש מקצוע שמתמחה בעבודה עם חלונות אלומיניום, דלתות אלומיניום ודלתות ויטרינה בפרט. מן הסתם, לא תמצאו איש מקצוע שכל עיסוקו הוא החלפת גלגלים לדלת ויטרינה. למעשה, סביר להניח שמרבית אנשי המקצוע העוסקים בתחום, עוסקים בתחומי בינוי, שיפוץ ותיקון נוספים, כשעבודה עם פריטי אלומיניום לבית היא רק אחת ההתמחויות שלהם. באפשרותכם להזמין איש מקצוע, המתמחה בעבודות אלומיניום בלבד וכל עוד וידאתם שאותו איש מקצוע הוא נותן שירות מוכר לתיקון, התקנה והחלפה של דלתות ויטרינה, אתם יכולים גם להיות בטוחים שהוא ידע להתמודד עם כל רכיבי המשימה של החלפת גלגלים לויטרינה. אפשרות נוספת שעומדת בפניכם, היא עבודה עם חברת שיפוצים, שיודעת לבצע מגוון עבודות שיפוץ ובינוי ובין היתר, מתמחה בהתקנה של פריטי אלומיניום לבית ובכלל זה גם דלתות ויטרינה. גם במקרה הזה, תוכלו להיות בטוחים שהעבודה תתבצע בצורה מקצועית ובתנאי שאותה חברת שיפוצים, מצהירה על התמחותה בעבודות אלומיניום בריש גלי. 

 

כמה עולה השירות? 

עלות השירות של החלפת גלגלים בדלתות ויטרינה היא בעיקרה עלות העבודה. הגלגלים עצמם תופסים נתח קטן יחסית בעלות הכוללת, אם כי אתם בהחלט רוצים לוודא שאתם מתקינים גלגלים איכותיים וחזקים, שיחזיקו מעמד לאורך שנים רבות, גם בעלות ישירה גבוהה יותר. ובכל זאת, העלות המרכזית היא של העבודה עצמה והיא יכול לעמוד על 500-600 שקלים בממוצע. 

 

חברת יעד שיפוצים היא חברה קבלנית מורשית, המבצעת מגוון רחב של עבודות שיפוץ, בינוי ועבודות הנדימן. החברה מציעה את כל סוגי שירותי ההתקנה, תיקון והחלפה של מוצרי אלומיניום לבית ובכלל זה, חלונות אלומיניום, דלתות אלומיניום, גלגלים לויטרינה כבדה, מעקות, גדרות, שערים ועוד. אם אתם רוצים להחזיר את דלת הוויטרינה למסלולה, תרתי משמע, התקשרו עוד היום ליעד שיפוצים בטלפון 054-6810100 ונשמח לסייע לכם.