Menu
Menu

החלפת גומיות למקלחון כשהמים יוצאים החוצה 

  • מעל 30 שנות ניסיון
  • שרות מהיר ואמין
  • מחיר הוגן
WhatsApp Image 2022-06-09 at 13.48.10 (2)

המים מהמקלחון יוצאים החוצה? יתכן שהגיע הזמן להחליף את הגומיות, המכונות גם מגבים. במאמר הבא יוסבר מתי החלפת גומיות מקלחון חיונית, איך מחליפים גומיות למקלחון, מי מבצע החלפה של גומיות וכמה זה עולה? 

הצורך בהחלפה של גומיות במקלחון

הסיבה המרכזית שבגינה מים יוצאים ממקלחון בעת רחצה היא בלאי של גומיות או פסי האיטום של המקלחון. אי לכך, כחלק מתחזוקת מקלחונים מקובל להחליף את הגומי של המקלחון כל ארבע שנים, ואם לא מרבים לנקות את המקלחון באקונומיקה אפילו כל שנה או שנתיים.

כאמור, ניתן לדעת שצריך להחליף את הגומיות של המקלחון כאשר המים מתחילים לגלוש החוצה מתחת לדלתות הזכוכית שלו או דרך המרווח של הדלתות. בנוסף, במידה ומרגישים חדירה של אוויר קר לתוך המקלחון בעת הרחצה, זהו עוד סימן לגומיות שחוקות שיש להחליפן. כמו כן, במידה והתפתחו על הגומיות פטריות או עובש, סימן שהן מתחילות להירקב ולהיהרס ויש להחליפן, ואם הגומיות צהובות סימן שהן כבר יבשות ולא ואמות כמו שצריך.

החלפת גומיות במקלחון עם דלתות ציר

בדלתות מקלחון עם ציר, שנפתחות החוצה ופנימה, האיטום מבוצע עם גומיות שיש להן שיפוע אלכסוני, המכונות סנפירים. גומיות אלו מותקנות בחלקן התחתון של הדלתות לרוחב וגם לאורך במרווח שבין שתי הדלתות. בנוסף, בדלתות ציר של מקלחון לרוב יהיו על החלק הרוחבי של הדלת מגנטים שמגדילים את מידת הסגירה ההרמטית של הדלת. 

יש לבחור בגומיות שמתאימות לעובי זכוכית הדלתות. עבודות החלפת הגומיות מבוצעות עם דלתות פתוחות פנימה, באופן שמאפשר להוציא את הפס של הגומיות הישנות. לאחר מכן, מנקים את אזור ההתקנה היטב עם אקונומיקה, מייבשים את המקום באופן מלא ומתקינים את פס הגומיות החדש, תוך הקפדה על יצירת שיפוע נכון ומדויק שיבטיח רמת איטום שלמה.

החלפת גומיות במקלחון עם דלתות הזזה 

במקלחון עם דלתות הזזה שנפתחות לצדדים על גבי מסילות, האיטום מבוצע על ידי פסי סיליקון שמותקנים לרוחב הדלתות בחלקן התחתון ולאורכן במרווח שבין הדלתות. כדאי לבחור למקלחון סיליקון שדוחה עובש שנחשב לעמיד יותר לטווח הארוך.

החלפת סיליקון למקלחון מתחילה בחיתוך והסרה של כל שאריות הסיליקון הישן. לאחר מכן, מנקים את זכוכית הדלתות היטב ומביאים את משטח החיבור לייבוש מלא. הווה אומר, שאין לעשות שימוש במקלחון טרם התקנת הסיליקון למשך יממה לפחות. כעת, על המשטח היבש אפשר למרוח את הסיליקון.

כדאיות החלפת גומיות עם גורם מקצועי

נכון שניתן לנסות להחליף גומיות למקלחון לבד, אך אם אין לכם ידע וניסיון מעשי בתחום עדיף שתיעזרו בגורם מקצועי. זאת עקב הצורך לבצע עבודות נקיות, נכונות ומדויקות שיבטיחו את הצלחת איטום המקלחת ואת עמידות התוצאות לאורך זמן. 

גורם מקצועי ידע לבחור בגומיות וחומרי איטום מתאימים לסוג המקלחון שלכם ויבצע את עבודת הניקוי והייבוש באופן שלם. כמו כן, בעת החלפת הגומי למקלחון הוא ידאג למקמו בזווית הנכונה, ובעת יישום של פסי סיליקון הוא יבטיח את שלמות הזכוכית בעת הסרת הסיליקון הישן.

מעבר לכך, ביחס לזמן, ההשקעה והטרחה הנדרשים עבור החלפת גומיות למקלחון, מחיר של איש מקצוע אינו גבוה ומוצדק ביותר.  

כמה עולה להחליף גומיות במקלחון?

עלות החלפת גומיות במקלחון מסתכמת במאות שקלים בודדים, כאשר הסכום המדויק משתנה בהתאם לסוג אמצעי איטום שיש לעשות בהם שימוש. בדלת ציר עושים שימוש בגומיות שמחירן משתנה בהתאם למידות שלהן, וכאמור במקלחון הזזה נעזרים בפסי סיליקון. כמו כן, ככול שמדובר במקלחון יותר גדול יש צורך ליישם יותר חומרי איטום וגם משך העבודות מתארך, לכן המחיר עבור העבודה יעלה בהתאם. בנוסף, אם בדלתות ציר צריך להוסיף מגנטים, יש לחשב במחיר הסופי את עלות קנייתם והתקנתם. 

מעבר לכך, קיימים הבדלים במחירים שמציעים אנשי המקצוע השונים. לכן מומלץ לבצע השוואת מחירים בין מספר חברות מומלצות המספקות שירות באזור מגוריכם.

כתובת מומלצת להחלפת גומיות מקלחון

צריכים החלפת גומיות למקלחון? אם אינכם יודעים איפה קונים גומיות למקלחון, ואם הבנתם שעדיף להזמין איש מקצוע עבור החלפת גומי במקלחון, כדאי שתצרו קשר עם חברת יעד שיפוצים. החברה מתמחה בהתקנה ותיקון מקלחונים מכל סוג ובכל בעיה, לרבות החלפת גומיות מקלחון באופן מקצועי, יעיל ועמיד. יש לציין כי בחברה מציעים עבור החלפת גומיות למקלחון מחיר כדאי במיוחד.

להחלפת גומיות למקלחונים באופן מקצועי, יעיל ומהיר ועבור מחיר משתלם במיוחד, ולעוד מידע מקצועי בנושא, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת יעד שיפוצים בטלפון 054-6810100.