Menu
Menu

תיקון דלתות הזזה עם תקלות ובעיות

  • תו תקן של פיקוד העורף
  • מעל 30 שנות ניסיון
  • שרות מהיר ואמין

דלתות הזזה מעץ, אלומיניום וזכוכית חוסכות במקום ונוחות לשימוש. ניתן למצוא אותן בחדרים שונים ברחבי הבית, בארונות ובמרפסות. יחד עם זאת, כמו כל דלת אחרת, גם דלתות אלו עלולות להתקלקל כך שקשה לפתוח ולסגור אותן וכל הנוחות שלהן הולכת לאיבוד. את המצבים האלו ניתן לפתור על ידי תיקון דלתות הזזה עם גורם מקצועי.

מאפייני התיקון של דלתות הזזה

לכל עיה בדלת הזזה עשוי להידרש תיקון בעל מאפיינים שונים. בין היתר, התיקון עשוי לכלול פעולות כמו החלפה או תיקון של גלגלים, כיוון של הדלתות, תיקון מסילות של הדלת, החלפת מנעול הדלת ועוד. כמו כן, דרכי הטיפול מושפעות לעיתים קרובות מהחומר ממנו הדלת עשויה. למשל, יש הבדל בין תיקון דלת הזזה זכוכית עם מסגרת אלומיניום לבין תיקון דלת הזזה מעץ,. הדבר מכתיב את צורת הטיפול והתיקון של הדלת, ואת כלי העבודה והחומרים שבהם ייעשה שימוש.

בנוסף, קיימים בשוק סוגים שונים של דלתות הזזה, כאשר המנגנון של כל אחת שונה מהאחרת בהתאם לכך גם דרך התיקון. למשל, יש דלתות הזזה עם כיס שנפתחות לתוך מרחב נעלם מהעין, ושלא אחת יש צורך בפירוקו בכדי לפתור את הבעיה במנגנון. מאידך, דלתות הזזה ישנות לרוב מתבססות על מסילה עליונה ואילו דלתות הזזה כפולות הן כאלו שנפתחות לשני הצדדים.

בעיות בגלגלים שגורמים לדלתות הזזה להתקלקל

תיקון דלתות הזזה ישנות נדרש עקב מספר סיבות עיקריות. קודם כל, תקלה נפוצה בסוג זה של דלתות נובעת מגלגלים פגומים שעליהם הדלתות זזות. כמו כן, יש מצבים בהם הגלגלים יוצאים מהמסילות עקב לכלכוך שהצטבר בהן, או בגין מסילות פגומות שיש בהן שבר. בנוסף, יש מקרים בהם גלגלי הדלת לא מתאימים לממדי המסילה או למשקל הדלת, ואז יש צורך להחליפם באחרים.

בעיות נוספות של דלתות הזזה 

מלבד בעיות בגלגלים, יש עוד סיבות שבגינן צריך לתקן את הדלתות. למשל, תקלות בדלתות הזזה יכולות להיגרם עקב בעיות בפרזול של הדלת או המסגרת שלה, ועקב מסילות לא תקינות. לא אחת, בעת מעבר דירה או אחרי שיפוץ הכולל פירוק של מסגרת הדלת, יש צורך להתאים מחדש את דלת ההזזה למקומה, אחרת היא לא תנוע כמו שצריך. כמו כן, תקלות בדלת הזזה יכולות להיגרם עקב חבלה או תזוזת משקפות הדלת. ומעבר לכך, יתכן וקיימת בעיה בדלת עצמה ולכן יש להחליפה, כמו דלת הזזה מזכוכית סדוקה או שבורה, או דלת הזזה מעץ שהתעוות, נסדק או נשבר.

בעיות בדלתות הזזה שנובעות משינויים מבניים

תיקון דלת הזזה נדרש לעיתים כשהמבנה של הדירה עבר שינויים עקב בעיות בנכס ושיפוצו. כך למשל, שיפוץ בו מוסיפים אריחי קרמיקה על אלו שכבר קיימים, משנה את גובה הרצפה ויש להתקין מחדש דלת הזזה. במקרים כאלו, התיקון של דלת ההזזה יכלול פעולות של קיצור ושיוף הדלת והתאמתה למידות החדשות של המבנה.

בעיות המאפיינות דלתת הזזה חיצוניות 

מלבד האמור לעיל, ישנן בעיות ייחודיות לדלתות הזזה חיצוניות, או לכאלו שנמצאות בחדרים רטובים. למשל, תיקון דלתות הזזה למרפסת נדרש לא אחת עקב בעיות בדלת או במסגרת עץ שהתעוותו והתנפחו בגלל רטיבות. במקרים אלו עולה לעיתים הצורך בפעולות של החלפת דלת מרפסת בחדשה.

בנוסף לכך, לעיתים מופיעה בעיה באטימות של דלת הזזה חיצונית, עם תחושה של חדירת אוויר קר ואף חדירת רטיבות מבעד לה. מצבים אלו מצריכים פעולות של איטום הדלת ובחינת מנגנון הנעילה שלה שייתכן ומפריע לאיטום, וכן בחינת ותיקון מסגרת הדלת.מעבר כך, מסילות של דלתות חיצוניות נוטות לצבור הרבה לכלוך ולכן יש להקפיד לנקות אותן.

חברה מקצועית ומומלצת לתיקון דלתות הזזה

יש לכם בעיה בדלת ההזזה וצריך לתקנה? חשוב שתפנו לגורם מקצועי ומומלץ. בחברת יעד שיפוצים המוערכת והוותיקה מתמחים בתיקון דלתות הזזה מכל סוג ובכל בעיה. השירות מסופק במהירות וביעילות עבור מחיר משתלם במיוחד. 

בנוסף, בחברה מבצעים עוד מגוון עבודות שיפוץ בדירה, החל משיפוץ כולל ועד לתיקון רהיטים, מסגור, פרזול ועבודות נגרות

לתיקון דלתות הזזה באופן מקצועי יעיל ומהיר עבור מחיר משתלם, ולקבלת עוד מידע מקצועי בנושא, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת יעד שיפוצים בטלפון 054-6810100.