Menu
Menu

הכנה למדיח במטבח

  • תו תקן של פיקוד העורף
  • מעל 30 שנות ניסיון
  • שרות מהיר ואמין

איך מתקינים מדיח כלים? 

בין אם אתם משפצים מטבח, עוברים דירה ומעבירים איתכם את המדיח, או סתם כך מחליפים מדיח כלים, הקטע הבא יסייע לכם. כאן נציג עבורכם מה צריך למדיח כלים מבחינת חיבורים, אופי התקנה, למה כדאי להתכונן מראש ועוד כדי שהליך חיבור המדיח וההכנה לכך יהיו לכם כמה שיותר קלים.

 

הפרטים החשובים ביותר עבור הכנה למדיח במטבח 

ראשית, לפני שמתחילים את הליך ההתקנה ודאו שהמדיח מתאים למטבח שלכם. מדדו בסרט מדידה את האזור בו אתם מעוניינים שהמדיח יעמוד לפני שאתם מבצעים את הרכישה וההתקנה. 

לאחר מכן, חיבור מדיח כלים לצנרת (או חיבור מים למדיח כלים) צריך לעמוד בראש מעייניכם בעת התקנת מדיח שכן ללא החיבור לצנרת גם אם המדיח יתאים במידות הוא לא יעבוד. מדיח יש לחבר לנקודת מים קרים בלבד, שכן החימום שלהם מתבצע באמצעות גוף החימום הפנימי במדיח בעת הפעלתו. חיבור לנקודת מים חמים עשויה לגרום לנזק למדיח שלכם ולצנרת ככלל. 

ברוב המקרים, כבר קיימת במטבח נקודת מים שמשמשת את הברז. במקרה בו אתם רוצים לחבר את המדיח לנקודת מים זו נדרש ברז משולב בעל 2 יציאות, יציאה אחת לברז ויציאה אחת למדיח. תצטרכו להזמין איש מקצוע לטפל בזה. האופציה השנייה היא לחבר מדיח לנקודת מים נפרדת שתשמש אותו בלבד. מבין שתי האופציות הללו, ברז משולב הוא הפתרון הזול והמהיר אבל בעל נטייה להתקלקל.  אם אתם בכל מקרה מבצעים שיפוץ, מומלץ להשקיע עוד קצת בנקודת מים נפרדת. 

חיבור מדיח לסיפון הוא אלמנט חשוב נוסף עבור הכנה למדיח במטבח. תפקידו של הסיפון הוא לסנן את הלכלוך שהמדיח צובר מהכלים לנקודת הביוב הקרובה ולסנן את הלכלוך כך שלא תיגרם סתימה בצנרת. בשביל שהסיפון יתפקד כראוי, יש להתקין סיפון בעל יציאה מיוחדת למדיח. 

אלמנט אחרון שבלעדיו המדיח לא יתפקד הוא חיבור נקודת חשמל. חיבור זה יכול לבצע אינסטלטור מוסמך, ואם אין לכם נקודת חשמל יש להזמין חשמלאי לביצוע ההתקנה. 

 

הכנה למדיח כלים על שיש 

אם אתם מעוניינים לבצע חיבור למדיח על שיש יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת. במקרה זה מומלץ שמבנה המדיח יהיה קטן יחסית וחסכוני כדי למנוע פגיעה בשיש. היתרון בהתקנת מדיח כלים מסוג זה הוא שניתן להפעיל את המכונה עם כמות לא גדולה של כלים במקום לחכות עד שהמדיח מתמלא, כלומר המדיח גם קומפקטי וגם חסכוני. אבל, החיסרון במדיח זה הוא שבמידה וקיימת כמות גדולה של כלים לנקות כנראה תצטרכו להפעיל את המכונה כמה פעמים. 

בנוסף, במידה ואתם מתקינים מדיח כלים על השיש תצטרכו לבצע קידוח בשיש לצורך החיבור לנקודת החשמל, המים והסיפון.

הכנה למדיח כלים – מחיר 

המחיר הממוצע עבור התקנת מדיח כלים עומד על 350 ₪. במידה ועל הטכנאי לבצע פעולות נוספות כמו התקנת חיבורים עלות ההתקנה גדלה. למשל, קידוח בתוך ארון או בשיש, החלפת סיפון, או התקנת ברז משולב הן שלוש התקנות נפוצות אשר מעלות את המחיר של התקנת המדיח. 

כעת כאשר אתם יודעים את כל הפרטים החשובים ביותר על איך להתקין מדיח כלים אתם צריכים חברה שיפוצים מנוסה שתבצע את ההתקנה במקצועיות. יעד שיפוצים היא חברה עם ותק של למעלה מ-40 שנה בתחום השיפוצים והיא מבטיחה ללקוחות שלה שירות אישי, עמידה בלוחות זמנים, ומגוון רחב של עבודות תחת קורת גג אחת. אם אתם רוצים לברר פרטים נוספים על השירותים שאנו מציעים, לחצו כאן.