Menu
Menu

שיפוץ מטבחים

  • תו תקן של פיקוד העורף
  • מעל 30 שנות ניסיון
  • שרות מהיר ואמין

שיפוץ מטבחים – מדריך מא' ועד ת' 

המשפחה הישראלית הממוצעת משפצת את המטבח בביתה פעם בעשור והתדירות נמוכה לא בכדי. שכן, העלות של מטבח גבוהה ביחס לשיפוצים אחרים שעושים בבית. על כן אם כבר מחליטים לשפץ את המטבח נדרשת מלאכת מחשבת משמעותית כדי שהתוצאה המוגמרת תענה על כל הצרכים של המשפחה ותמצא חן בעיניה לאורך שנים. על מנת לסייע, בקטע הבא אנו מאגדים עבורכם את כל הדברים שהכי חשוב לדעת על שיפוץ מטבח, כולל כמה עולה להחליף מטבח, מידע על דלפקים וכו'.

 

שלושת המדדים העיקריים עבור שיפוץ מטבחים 

  • שימושיות – מדד זה מתייחס לכך שיש לקחת בחשבון איזה מטבח יהיה האופטימלי עבור הבית שלכם. למשל, דברים שיש לקחת בחשבון במדד זה הוא האם כדאי מטבח פתוח או סגור, האם לשים אי, היכן למקם את כלי המטבח, היכן למקם את המקרר וכו'. 
  • עלויות – יש לקחת בחשבון מה הסכום שמעוניינים להשקיע בשיפוץ המטבח. שינוי המטבח הוא שיפוץ שישרת אתכם לאורך זמן רב לכן כדאי להשקיע בחומרים איכותיים, בנייה מקצועית וכו' כדי שלא תצטרכו לשפץ מחדש כל כמה שנים. אם אין ברשותכם סכום שמאפשר לכם לבצע את בניית מטבח החלומות תוכלו להתחיל מלעשות שיפוץ חלקי בחלקים שהכי חשוב לכם לשדרג. במדד זה שימו לב לכך שהעלות הסופית של השיפוץ לרוב עולה על התקציב ההתחלתי, לכן כדאי לא "לקפוץ מעל הפופיק" ולקבוע תקציב גבוה מדי. 
  • עיצוב – על מדד זה נרחיב עוד בהמשך ונפרט על סוגי העיצוב השונים, כאן נציין כי מעבר לשימושיות והעלויות, העיצוב של המטבח הוא המדד השלישי שחשוב להקציב לו מקום בסדר העדיפויות לקראת השיפוץ. מומלץ לבחור בעיצוב שאתם לא רק מתחברים אליו ואוהבים את המראה שלו אלא גם עיצוב עם שימוש פרקטי במטבח.

סגנונות עיצוב 
  • מודרני – עיצוב שמאופיין בצבעי שחור או לבן לרוב, עם ידיות סמויות ומראה כללי נקי. מטבחים אלו הם מטבחים מינימליסטיים עם אווירה מעט קרה, נקייה ופדנטית. רבים לא בטוחים באיזה צבע לעשות את המטבח לכן הולכים אל ברירת המחדל – לבן, וכך מקבלים ברוב המקרים מטבח מודרני. 
  • כפרי –  מטבחים כפריים הם מטבחים חמים, עם שימוש נרחב בעץ ובצעים חמים כמו בז', חום ואפילו ירוק. במטבח כפרי רואים את הפירזול והוא אף מאפיין סגנון זה, קרי הידיות אינן סמויות. 
  • וינטג' – מטבח המאופיין בסגנונות משנים עברו, לרוב אלמנטים המושפעים משנות החמישים עד השבעים. במטבחים אלו נעשה שימוש בריצוף ייחודי ומצויר כפי שניתן לראות בדירות ישנות, טפטים צבעוניים וכו'. בשנים האחרונות פופולארי בסגנון זה להשתמש בצבע מנטה ותכלת. 
  • סקנדינבי – מאופיין באריחי סאבווי לבנים, חומרים טבעיים כמו עץ ובטון, צמחייה מרובה ושילוב של אלמנטים בצבע שחור. בנוסף, במטבחים מסוג זה נהוג לשים רצפת עץ שתהיה זהה לשאר הרצפה בבית.

שדרוג מטבחים  – מחירים 

אז כמה עולה לשפץ מטבח?  להלן העלויות הממוצעות שכדאי להכיר: 

  • שיפוץ מטבח קומפלט – מחיר:  שיפוץ מטבח סטנדרטי בו מחליפי ארונות, שיש, קרמיקה צבע וכו' יעלה בין 30 עד 50 אלף ₪. 
  • דלפק מטבח – מחיר: עלות החלפת שיש ושיפוץ של דלק מטבח עולה בממוצע 5000 ₪. העלות נקבעת על פי מטרים עם כ-100 ₪ למטר ריבועי. 
  • הרכבת מטבח – מחיר: במטבח סטנדרטי, עלות התקנה יכולה להגיע ליותר מ-2000 ₪. 

שיפוץ מטבח זול במיוחד לעתים בא על חשבון האיכות הסופית של המטבח ומקצועיות הביצוע. על כן, אנו ממליצים לא לבחור בהכרח את השיפוצניק שמציע את האופציה הזולה ביותר אלא לבחון את העבודה ולראות שהכל מבוצע באופן אופטימלי ולוודא שהמחיר הוגן. 

 

איך אפשר לחסוך עלויות חידוש מטבח -מחיר משתלם עם מעט השקעה 

ישנן לא מעט דרכים באמצעותן תוכלו לחסוך את העלויות של שיפוץ מטבח. למשל, תוכלו לצבוע את המטבח בעצמכם. ישנן אינספור סרטוני יוטיוב שילמדו אתכם איך לצבוע באופן מושלם ואם תסתכלו על תמונות שיפוץ מטבחים לפני ואחרי תראו שצביעה עצמאית לא גורעת מהתוצאה. עם זאת, פעולות מסובכות יותר כמו הדבקת קרמיקה וכו' אנו לא ממליצים לבצע לבד כדי לחסוך בעלויות כי ישנו סיכוי גדול שהעבודה שתבצעו בעצמכם לא תשתווה לעבודתו של שיפוצניק מקצועי. 

בעזרת יעד שיפוצים, חברת שיפוצים עם ותק של יותר מארבעים שנים, תוכלו לבצע את שיפוץ המטבח האיכותי והמקצועי ביותר, עם עיצוב שתואם את רצונכם ועלות הוגנת. אנו מקפידים להיות זמינים לכל צרכי הלקוחות שלנו כמו גם מדויקים בלוחות הזמנים. לבירור פרטים נוספים על השיבוצים שאנו מבצעים ומידע נוסף, לחצו כאן.