Menu
Menu

שיפוץ משקופים

  • תו תקן של פיקוד העורף
  • מעל 30 שנות ניסיון
  • שרות מהיר ואמין

משקופים לדלת – איך מבצעים שיפוץ משקופים? 

משקוף דלת הוא דבר שאנו נתקלים בו כל יום בכל חדר אליו אנו נכנסים, אך לעתים רחוקות אנשים חושבים עליו דבר מה. עם זאת כאשר מגיע הזמן לשפץ את הבית, להחליף דלתות בבית או כשנתקלים ברטיבות במשקופים אנשים נזכרים שיש להחליף את המשקוף. עבור הרגע הזה, בקטע לפניכם נסביר את כל הדברים שחשובים להכיר על התקנת משקוף גם במקרה של רטיבות, משקוף פלדלת וגם משקוף דלת פנים.

 

החלפת משקוף לפי סוגי ההתקנה 

  • התקנת משקוף לדלת כניסה – כאשר מגיעים לכדי החלפת משקוף לדלת כניסה המשקוף כבר נהרס, התעקם, התיישן ואי אפשר פשוט לחדש אותו אלא נדרש שיפוץ. עליכם לבחור בשיפוצניק מקצועי שיידע להתנהל עם דלת פלדלת, משקוף רב בריח ושאר סוגי דלתות הכניסה כדי שיבצע עבודה שתחזיק לכם לאורך שנים. 
  • התקנת משקוף לדלת פנים –  לרוב, כאשר אנשים מחליטים להחליף משקוף לדלת פנים הם כבר מחליפים גם את הדלת. שיפוץ של המשקוף בלבד קורה כאשר הדלת במצב טוב אבל רק המשקוף נהרס, לרוב המצב אינו כזה והדלת מתיישנת לפני המשקוף. סוגי המשוקפים הפופולאריים ביותר לביצוע עבודות אלו הם משקוף עץ ומשקוף פולימרי. 
  • התקנת משקוף לדלת ממ"ד – בהחלפת דלת ממ"ד ישנן 2 אפשרויות עיקריות. לרוב, או שמבצעים התקנת דלת פנים לממ"ד בנוסף לדלת הקיימה ורוצים להחליף את המשקוף או שדלת הממ"ד קיימת אך מפורקת ויש להתקין משקוף חדש לגמרי. בשני המצבים יש לקרוא לאיש מקצוע שיבצע את העבודה וידאג לממ"ד הננעל בבטיחות.

 

מה קורה אם יש רטיבות על כל סוג דלת עם משקוף? 

רטיבות מובילה להתפוררות של משקופי הבית במפנים וזו תקלה שפוגעת במנגנון הנעילה לאחר זמן מה ודורשת החלפת משקוף לכל הפחות, והחלפת דלת ומשקוף לכל היותר. 

במקרה של פגיעה קלה במשקוף יש להשתמש בחומר מילוי עבור תיקון החלק הפגוע בלבד. יש מקרים בהם הרטיבות פוגעת רק בחלק קטן יחסית של המשקוף לכן נעשית עבודה נקודתית שתמנע הידרדרות משמעותית במצב הדלת והאיזור. אך, עם הפגיעה היא בתחתית המשקוף הפגיעה כבר משמעותית יותר והעבודה מסתבכת. במקרה זה יש לזכור לבחור בחומר מילוי שמתאים לסוג העץ מהם עשויים המשקוף והדלת. 

במקרה של פגיעה משמעותית חשוב מאוד להזמין איש מקצוע מיומן ומקצועי אשר יבצע החלפה וימנע מהרטיבות להתפשט. אין לבחור נגר אקראי אלא מי שמבין באופן ספציפי במשקופים, מנעולנות ובעל המלצות מרובות. משקוף הוא חלק בלתי נפרד ממנגנון הנעילה של הדלת שלכם, לכן במקרה של רטיבות הלכו על האופציה הבטוחה ביותר ותנו לבעל מקצוע להחליף את הפריט ולשמור על ביתכם. 

למשל, כמצוין לעיל ישנם מקרים בהם הרטיבות במשקוף דורשת החלפת דלת. אדם ללא ניסיון מספק אשר לא בוחן את הרטיבות באופן מדוקדק יכול לפספס את שורש הבעיה ואת חומרתה ולגרום לכם להוציא עוד כסף על תיקון נוסף. 

אם המשקוף אינו עשוי מעץ מדובר בכל מקרה בתהליך דומה למצוין למעלה. בשלב הראשון יש למצוא את מקור הנזילה ולטפל בה, לראות מה אופי הטיפול הנדרש ולבחור את החומר המתאים. לרוב למשקופים אלו שפכטל מתאים יותר.

 

משקוף דלת – מחיר 

המחיר הממוצע עבור החלפת משקוף בדלת פנים הוא 1600 ₪. המחיר משתנה בהתאם לסוג הדלת, סוג המשקוף בו אתם בוחרים, האם העבודה דורשת גם טיפול יותר מסובך כמו למשל מקרים עם רטיבות וכו'. המחיר למשל של החלפת משקוף עבור דלת פלדלת עומד על איזור ה-1500 ₪. 

משקופים – מחיר: אז מה המחיר המשקוף עצמו בלי ההתקנה?  בלי עלות ההתקנה המחיר של משקוף בלבד נע בין 350-600 ₪ כמו גם בהתאם לסוג המשקוף, החומרים ממנו הוא עשוי והדלת אליה הוא מותאם. 

ישנם אלו הבוחרים לבצע התקנת משקוף עבור הדלת שלהם בעצמם, אם יש לכם את היכולות לעשות את ההתקנה בעצמכם הלכו על זה אבל זו לא התקנה כל כך פשוטה כמו שהיא נראית. במיוחד במקרים בהם מחליפים גם את הדלת וגם את המשקוף מומלץ לא לחסוך בעלות של ההתקנה ולוודא שהעבודה המבוצעת תחזיק זמן. 

 

בעזרת יעד שיפוצים תוכלו לבצע כל החלפת משקוף, לא משנה עד כמה מסובכת, אם מעורבת בעניין רטיבות או מה סוג הדלת. יעד שיפוצים היא חברה בעלת וותק של למעלה מ-40 שנה, עם ניסיון נרחב בכמעט כל סוגי השירותים שנופלים תחת קטגוריית השיפוצים. החברה שלנו ממוקמת בחיפה, ומספקת קבלן שיפוצים, מסגרייה, מפעל זכוכית וכל דבר אחר שתוכלו לדמיין. ליצירת קשר עמנו ובירור פרטים נוספים לחצו כאן.