Menu
Menu

שיפוץ דלתות מטבח

  • תו תקן של פיקוד העורף
  • מעל 30 שנות ניסיון
  • שרות מהיר ואמין

שיפוץ דלתות מטבח – מראה חדש בהשקעה מינימלית 

רבים מעוניינים להעניק למטבח שלהם מראה חדש, רענן ומותאם יותר לתקופה אך נרתעים מלהיכנס לתהליך של שיפוץ מסיבי שידרוש מהם השקעה כלכלית, זמן מרובה, וירידה באיכות החיים לתקופה אם הם גרים בבית במהלך השיפוץ. אנחנו כאן להציע פתרון לרצון לחדש במחיר אשר לא שובר את הכיס – תיקון ארונות מטבח. 

החלפת דלתות לארונות מטבח, תיקון קלפה למטבח או אפילו צביעה בלבד היא אחת הדרכים הפופולאריות והמומלצות ביותר לשדרג את המטבח בלי להשקיע בכך את התקציב המסיבי שדורש שיפוץ כולל של מטבח. בנוסף, זו דרך נחמדה להוסיף טאץ' עיצובי למטבח שאתם כבר אוהבים. כאן נסביר עוד על תיקון דלת ארון מטבח, היתרונות של זה ומידע אחר שכדאי לדעת בנושא.

 

דלתות המטבח – למה כדאי, סוגי החלפות ועוד 

לעתים אנשים נוטים לשכוח מהחשיבות העיצובית של דלתות המטבח וחושבים רק על החשיבות שלהן מבחינת אחסון וארגון השטח, אך הם ללא ספק משפיעים רבות על המראה של המטבח. ארונות המטבח הם לא רק חלק בלתי נפרד מחלל המטבח, הם למעשה תופסים את רוב השטח בו. בשל כך שדרוג של ארונות אלו משדרג בבת אחת את החלק הכי גדול במטבח שלכם. 

ניתן להבין מכך שהחלפת דלתות המטבח היא מהלך כדאי מאוד לשינוי מראה המטבח. הדבר החשוב הבא לדעת הוא סוגי החלפות הדלתות: 

  1. החלפת חזיתות בלבד – במקרה שבחרתם להחליף חזיתות בלבד, קרי להחליף רק את העיצוב ולא אופן האחסון, העבודה שלפניכם קלה מאוד. תצטרכו לבחור את העיצוב שהכי מתאים לכם, להזמין אדם לבצע את העבודה וזהו. 
  2. שינוי אופן החלוקה בנוסף להחלפת החזיתות – אם אתם מעוניינים להעניק למטבח לא רק מראה חדש אלא גם חלוקה נוחה יותר, תוכלו להשקיע קצת יותר ולשנות את אופן החלוקה. אופציה זו כוללת הוספת מגירות, ארונות, החלפתם ובחינה בתחילת הדרך של השימושיות של כל מגירה או ארון במטבח שלכם. 

אם עומד לפניכם תקציב קטן יותר, האופציה הראשונה היא הנכונה עבורכם. בעזרתה תוכלו לחסוך בעלויות ובכל זאת לקבל מראה חדש לגמרי למטבח שלכם. עם זאת, אם המטרה שלכם אינה מראה חדש אלא מימוש אופטימלי של שימושיות החלקים במטבח שלכם – האופציה השנייה עדיפה. 

 

איך בוחרים חזית לארונות המטבח? 

שלושת האופציות הפופולאריות ביותר עבור חזיתות לארונות מטבח הן: פורמייקה, אפוקסי וחזית בציפוי פולימרי. הגורמים שמשפיעים על ההחלטה בין שלושת הסוגים הללו הם המחיר, כמה קל או קשה לנקות אותם, מה רמת התחזוקה ומה כוללת ההתקנה שלהם. 

יש לזכור שבמהלך השנים נעשים חידושים בתחום זה. למשל, בעבר פורמייקה נחשבה לחובה בעייתי ולא איכותי אך היום הפורמייקה בה משתמשים בארץ איכותית ונראית מצוין. פורמייקה היא שכבות של נייר, ככל שהיא עבה יותר היא איכותית יותר וכיום הפורמייקה בארץ עבה ומעולה. עם זאת, אם אתם רוצים לשלב בחזית פיתוחים או חריטות זה לא החומר עבורכם. 

חזית אפוקסית היא חזית בעלת מראה מודרני יותר שמתאימה למי שהעיצוב של המטבח שלו בכל מקרה מודרני. החזית הזו פחות עמידה מפורמייקה אבל ניתן לבצע בה חריצות, להוסיף ידיות אינטגרליות וכו'. בנוסף בסוג זה של חזית ניתן לבחור גימורים שיותר קשה להגיע אליהם עם פורמייקה, כמו מאט. 

לסיום חזית פולימרית היא חומר גמיש עם בסיס פלסטיק, לחזית זו אין חיבורים או קאנטים. חזית זו משלבת את כל מה שטוב בפורמייקה וכל מה שטוב בחזית אפוקסית, כלומר היא עמידה וניתן להוסיף לה חריתות ועוד. 

אופציה שלא נרחיב עליה היא דלתות הזכוכית. ישנם אנשים שבוחרים להתקין דלתות זכוכית במטבח, אך אנו לא ממליצים שכל הדלתות יהיו כאלה שכן הן קשות לתחזוקה ומתלכלכות מהר.

תיקון ארון מטבח – מחיר 

המחיר הממוצע עבור תיקון דלת ארון הוא 300 ₪. המחיר משתנה בהתאם לציפוי ולסוג העבודה שאתם מעוניינים לבצע, קרי האם אתם רוצים להחליף חזיתות בלבד, לשים ארונות מטבח חדשים לגמרי, להחליף חלוקה בארונות ובמגירות וכולי. בנוסף משפיע על המחיר כמובן כמות הארונות והדלתות שאתם רוצים לתקן. 

ביעד שיפוצים תוכלו למצוא כל סוג של תיקון מטבחים, מהמקיף ביותר לקטן ביותר. אנחנו חברה ותיקה עם צוות מקצועי ובעל ניסיון שבה תוכלו לבצע שיפוצים מכל הסוגים. תחת קורת גג אחת אנו מאחדים מסגרייה, נגרייה, מפעל זכוכית ועוד. החברה שלנו מקפידה על עמידה בלוחות הזמנים כמו גם מתן יחס אישי וזמין לכל אחד מלקוחות שלנו. אם אתם מעוניינים לשמוע עוד פרטים על העבודות שאנו מבצעים, לחצו כאן.