Menu
Menu

חידוש וריפוד כסאות לפינת אוכל - כל מה שחשוב לדעת

  • מעל 30 שנות ניסיון
  • שרות מהיר ואמין
  • מגיעים עד בית הלקוח

עקב השימוש הרב שאנו עושים בכיסאות הם נוטים עם הזמן להישחק ולהתבלות. במקרים כאלו, במקום לרוץ ולקנות כיסאות חדשים ויקרים, ניתן לבצע ריפוד כיסאות עם גורם מקצועי. במאמר הבא יוסבר על ריפוד כסאות בדגש על ריפוד כיסאות פינת אוכל.

מתי עולה הצורך בחידוש כיסאות

כיסאות הם פריט מאוד שימושי ולכן יש להם נטייה להישחק ולהתבלות יחסית מהר. למשל, בכיסאות שיש להם ריפוד עור יכולים להיווצר סדקים וקרעים, בעוד שכיסאות עם ריפוד בד נוטים לצבור כתמים ולכלכוך, להישחק ולהיקרע.

במקרים כאלו, ובייחוד אם מדובר בכיסאות אוכל בחלל המרכזי של הבית, עולה הצורך לחדש אותם. יחד עם זאת, קניית כיסאות אוכל חדשים יכולה לעלות הרבה מאוד כסף. לכן, אם רוצים לחסוך בהוצאות ובטרחה ניתן לבחור באפשרות של ריפוד לכסאות אוכל המבוצע על ידי חברת ריפוד מקצועית.

מה המשמעות של חידוש ריפוד כיסאות

חידוש כסאות לפינת אוכל מבוצעת על ידי רפד כיסאות, שהינו איש מקצוע עם הרבה מאוד ידע וניסיון בתחום. פעולות של חידוש ריפוד כסאות לרוב יתבססו על החלפת הריפוד, אך הן יכולות גם להתבסס על ניקוי, תיקון וצביעת ריפוד הבד או העור של הכיסא. בנוסף, במידת האפשר יבוצעו פעולות של שיפוץ כסאות פינת אוכל עם תיקון וצביעת גוף הכיסא. כאשר הן מבוצעות על ידי גורם מקצועי ומיומן, עבודות אלו יובילו לחידוש חזות הכיסאות ויעניקו להם מראה עכשווי, מרענן ואטרקטיבי. בסיומן תקבלו כיסא יציב שנוח לשבת עליו ושימשיך לשרת אתכם בשנים הבאות.

יש לציין כי ריפוד כיסאות מבוסס על השארת שלד הכיסא, ועל החלפת הריפוד שלו בסוגים שונים בדים ועורות ובשלל צבעים, כמו עור אמיתי או סינטטי, בד טבעי או לייקרה, ריפוד חלק או עם הדפסים, ועוד.

כמה עולה לרפד כסא פינת אוכל

אחת השאלות הראשונות בתחום היא כמה עולה לרפד כסא פינת אוכל? חשוב להבין כי התשובה לשאלה זו אינה אחידה, והיא משתנה בהתאם למספר גורמים:

  • סוג הבד- כיום ניתן למצוא מבחר גדול מאוד של בדי ריפוד לכיסאות, המוצעים גם בטווח רחב של מחירים החל מעשרות ועד אלפי שקלים. אי לכך, עלות ריפוד של כיסא מושפעת באופן ישיר מסוג הריפוד החדש שנבחר ומחירו.
  • מרכיבי הריפוד – יש הבדל בעלות בהתאם למאפייני הריפוד, ובאם מדובר רק בריפוד של המושב, המשענת או ריפוד של הכיסא בכללותו.
  • מורכבות העבודה- לכל כיסא יש מאפיינים ומבנה משלו, המשפיעים באופן ישיר על מידת מורכבת החלפת הריפוד, ועל פירוק והרכבת הכיסא. מורכבות זו משפיעה באופן ישיר על משך העבודות ומכאן גם על עלותן.
  • מרכיבים נוספים- מלבד עבודות הריפוד עצמן, עלויות השירות כוללות גם הובלה של הכיסאות לסדנה והחזרתם לבית הלקוח. בהתאם לפרויקט, הן גם יכללו זמן עבודה וחומרים לשיפוץ הכיסא עצמו.

בחירה נכונה של ריפוד חדש לכיסאות

השוק המקומי מציע מגוון רחב של אפשרויות ומתוכן יש לבחור בריפוד חדש מתאים. ההתאמה של הריפוד החדש מתבססת על שלושה היבטים עיקריים:

  • עלות – יש כאמור בדי ריפוד בטווח נרחב של מחירים. אי לכך, ובייחוד אם מדובר בריפוד מחודש של סט כיסאות אוכל, יש חשיבות רבה לעלות הכוללת של עבודות הריפוד ולהיותה משתלמת לבעליה.
  • חזות- יש לבחור ריפוד שמתאים בחזותו ובגווניו לעיצוב הכולל של החדר בו הוא נמצא ולאווירה שרוצים ליצור בו. כך למשל, ריפוד כיסא שחור או לבן מעור או מבד מתאים לבית בעל חזות מודרנית, ריפוד בגווני אדמה יתאים לבית בסגנון כפרי, ואילו ריפוד פרחוני יכול להתאים לבית בסגנון קלאסי.
  • צרכי השימוש- יש לבחור ריפוד המתאים לצרכי ומאפייני השימוש בו. כך למשל, לפינת אוכל בבית עם ילדים קטנים יכול להתאים ריפוד עמיד שדוחה כתמים, ועדיף שלא יהיה בגוונים בהירים. זאת בעוד שלפינת אוכל חיצונית יש לבחור ריפוד מחומר איכותי שעמיד בפני פגעי מזג אוויר, כמו שמש ישירה או גשם.

חברה מומלצת לחידוש וריפוד כיסאות 

מחפשים חברה מנוסה ומומלצת לריפוד כיסאות ביתכם? כדאי לכם להכיר עם חברת יעד שיפוצים המתמחה בחידוש וריפוד כיסאות מכל סוג. החברה מציעה את שירותיה עבור מחירים משתלמים ומספקת לכל לקוח שירות אישי עד הבית. 

להזמנת חידוש וריפוד כסאות, ולקבלת עוד מידע מקצועי בנושא, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת יעד שיפוצים בטלפון 054-6810100.