Menu
Menu

קבלן שיפוצים בחיפה

קבלן שיפוצים בחיפה

זקוקים לשירות קבלן שיפוצים בחיפה, ומתלבטים כיצד להתחיל לחפש? ישנם כמה נקודות חשובות מאוד שחשוב לשים אליהם לב, בעת בחירת קבלן שיפוץ. אי הקפדה על נקודות חשובות אלו, עלולים בסופו של דבר לעלות לכם בכסף. במאמר זה נסביר כיצד מוצאים קבלן שיפוץ מקצועי, וכיצד מתנהלים מול הקבלן במהלך השיפוץ.

 

חשוב לבחור קבלן מוסמך ומורשה:

חשוב מאוד לבחור קבלן מוסמך, אשר למד את המקצוע במקום מוכר, ורשום בפנקס הקבלנים. כאשר בוחרים קבלן שיפוצים בחיפה, חשוב מאוד לבדוק כמה שנות ניסיון יש לקבלן. עדיף לקחת קבלן אשר לו מעל 20-30 שנות ניסיון, גם אם המחיר יהיה יותר יקר ממחיר שתשלמו לקבלן חדש וחסר ניסיון. עדיף לכם לשלם על עבודה איכותית ומקצועית.

מי אנשי הצוות של הקבלן?

חשוב מאוד לברר אילו אנשי צוות מעסיק הקבלן. בצוות של הקבלן צריכים להיות אדריכל, מעצב פנים, חשמלאי, אינסטלטור, רצף, ובונה. על כל הצוות צריך לנצח מנהל עבודה. חשוב מאוד שמנהל העבודה יהיה נוכח בשטח. חובה שיהיה תיאום מלא בין כל אנשי הצוות של הקבלן. לכן, כאשר אתה בוחר קבלן שיפוצים בחיפה, חשוב לבחור קבלן שיש המלצות טובות על כל אנשי הצוות שלו.

חשוב לבנות עם הקבלן לוח זמנים מפורט:

לאחר שלמדתם את התפקידים השונים של אנשי המקצוע בצוות שמעסיק הקבלן, עליכם לבנות עם הקבלן לוח זמנים מפורט. את שלב התכנון האדריכלי ועיצוב הפנים, עושים לפני השיפוץ. בשלב הבא, בונים עם הקבלן לוח זמנים סביר מתי ייעשה כל שלב בשיפוץ. עליכם לסכם עם הקבלן כמה זמן יארכו עבודות ההריסה, משך זמן הנחת צינורות מים וחוטי חשמל. חשוב גם לקבוע מתי יסיימו להניח את הריצוף, בניית קירות, ואת מועד סיום השיפוץ. חשוב לקבוע עם הקבלן תאריך מוגדר לכל שלב.

מומלץ מאוד לחתום חוזה עם הקבלן:

כאשר בחרתם קבלן שיפוצים בחיפה, מומלץ מאוד לערוך חוזה חתום עם הקבלן. בחוזה כדאי שיפורטו שלבי העבודה, עלות מדויקת של כל שלב, ותאריך סיום של אותו שלב. חשוב מאוד שבחוזה יהיה תאריך של סיום השיפוץ.