Menu
Menu

חיתוך זכוכית עגולה- עבודה למקצוענים בלבד

  • אמינות ומקצוענות
  • שירות מהיר
  • מעל 30 שנות ניסיון

הזכוכית נמצאת כמעט בכל מקום וכל תחום, אנו מוקפים בעשרות אלפי פריטים העשויים מזכוכית או משולבים בזכוכית. כיום אפשר ליהנות מעיצובים מעניינים ומאפשרויות אינסופיות שקשורות בשימוש בזכוכית.

המהפכות הטכנולוגיות לאורך העשורים האחרונים שיפרה גם את תעשיית הזכוכית ובעוד בעבר אפשר היה להשיג אך ורק רהיטים או פריטים שמשולבת בהם זכוכית ישרה ודו מימדית, הרי שכיום אפשר גם להכין מראש משטחים של זכוכית מעוגלת וכך לאפשר הרבה יותר מבחר או מגוון של חפצי נוי ושילוב בעיצוב של הבית. מה שבאמת חשוב להקפיד ולשים אליו לב זה לפנות אך ורק אל אנשי מקצוע שמתמחים בעיצוב, חיתוך או עבודה עם זכוכית. לא כל אחד יודע איך נכון לעבוד עם זכוכית, ועבודה לא נכונה עלולה להיות מסוכנת, למוצר, למי שבונה אותו ולמי שיזכה ליהנות ממנו בשלב מאוחר יותר.

על עבודת חיתוך זכוכית

לא כל אחד יודע איך לחתוך זכוכית באופן נכון, מקצועי, מדויק ובטוח. מדובר בתהליך המחייב ניסיון וכלים מיוחדים לחיתוך של זכוכית. למעשה, חותך זכוכית מקצועי עובד עם משטחי זכוכית שונים, אותם הוא חותך לפי הזמנה במידות מיוחדות בעזרת ציוד ייעודי לעבודה זו, שיכול לחתוך כל סוג של זוכית בכל עובי ובמגוון צורות, לרבות חיתוך של זכוכית עגולה.

עבודות החיתוך מספקות מענה לצרכים סטנדרטים כמו החלפת חלון שנשבר, וכן עבור צרכים מיוחדים, למשל לשם יצירה של עבודת זכוכית אומנותית. למעשה, עם חיתוך זכוכית ניתן לייצר מגוון רחב של מוצרים לבית ולעסק, לרבות דלפקים, מקלחונים, ויטרינות, חיפוי קירות, חלונות, שולחנות, מעקות, מדפים ועוד.

התמחות בזכוכית מעוגלת

חשוב לשים לב כי קיים הבדל בין זכוכית החתוכה בצורת עיגול לבין זכוכית מעוגלת, אותה מייצרים בבתי עסק מובחרים חברת יעד שיפוצים. מדובר בתהליך המבוצע במעט מאוד מקומות בארץ, שיש להם את הידע והכלים לייצור של זכוכית מעוגלת, היכולה להמשיך בקו אחיד וזורם צורות נוספות של זכוכית ושאינה חייבת להיות דווקא בצורה של עיגול. כמו כן, בחברות מובחרות כמו יעד שיפוצים יש את הכלים לחיתוך של זכוכית ישרה לכדי צורה של עיגול.

בחירה של זגג

זגג טוב הוא איש מקצוע שמכיר את הזכוכית על בוריה ויהיה זה שיידע בדיוק איך לבצע עבודות חיתוך מורכבות, כולל חיתוך זכוכית עגולה, או כל פעולה מורכבת אחרת שנדרשת עבור הלקוחות. אם בעבר לא היה קל לעבוד עם זכוכית ולבצע חיתוכים מורכבים, הרי שכיום הזגגים הם אנשי מקצוע בעלי ידע, יכולת וניסיון והם כבר מכירים את הטכניקות הכי חדישות ומעודכנות לעבודה עם זכוכית. כיום הכנה של דלת זכוכית עגולה, למשל, אינה מורכבת ומסובכת כפי שהייתה בעבר ולכן הרבה מאד אנשים מעוניינים לשלב אלמנטים שקשורים בזכוכית בבתים שלהם. הזגגים מציעים שלל אפשרויות, פעולות ושירותים של שדרוג משטחי זכוכית שמשדרגים כל רהיט או פריט שהם משולבים בו ברחבי הבית.

אילו עבודות יבצע הזגג בעזרת זכוכית עגולה?

כאמור – הזגג הוא זה שיידע בדיוק איך לעבד כל משטח זכוכית לשביעות הרצון של הלקוח. כיום למשל, מאד נפוץ ומקובל לרכוש שולחן סלוני או שולחן לפינת האוכל עם זכוכית עגולה לשולחן. חשוב לקחת את המידות המדויקות ואין ספק שמשטח הזכוכית יוסיף הרבה מאד יופי ויוקרה לשולחן כולו. אפשרות נוספת היא בחירה של זכוכית ויטרינה עגולה שתהפוך את המזנון או הוויטרינה בסלון להרבה יותר יפים ומעניינים, כאלה שבאמת לא רואים בכל מקום. החוכמה האמיתית היא למצוא את המקומות המעניינים והייחודיים שבהם אפשר לשלב זכוכית עגולה שטופלה מקצועיות יתרה וללא ספק התוצאה הסופית תהיה שונה באופן מהותי בין זכוכית בצורת עיגול לבין משטח זכוכית בכל צורה אחרת.

מה שחשוב זה לראות עבודות קודמות של הזגג על מנת להבין לעומק את מידת המקצועיות שלו וכך לקבל את ההחלטה הנכונה עבור העבודה המשולבת זכוכית שעל הפרק.

מה משפיע על מחירה של הזכוכית

בשוק מוצעות הזכוכיות החתוכות בטווח רחב של מחירים, והדבר נכון גם עבור זכוכית עגולה. בין היתר, הפרמטרים המשפיעים על מחירי זכוכיות כוללים:

  • חיתוך זכוכית – עבור חיתוך זכוכית המחיר משתנה בהתאם לצורת החיתוך של הזכוכית ומידת מורכבותה, בין אם מדובר בחיתוך זכוכית מרובעת, עגולה, א-סימטרית וכו'.
  • זכוכית עגולה מחיר- יש הבדל במחיר של זכוכית עגולה או ייצור של זכוכית מעוגלת שהינו הרבה יותר ייחודי ומורכב.
  • מידות הזכוכית- ככול שמדובר בזכוכית יותר עבה כך מחירה יעלה בהתאם. הדבר נכון גם לגבי המידות של הזכוכית, אורכה ורוחבה.
  • ייחודה של הזכוכית- קיימים בשוק סוגים שונים של זכוכיות, כמו זכוכית טריפלקס, מחוסמת, אנטי סאן ועוד, כאשר לכל סוג של זכוכית יש תמחור משלו.
  • חותך זכוכית מחיר – תמחור של עבודות חיתוך זכוכית גם משתנות מבית עסק אחד לשני, ולכן מומלץ לבצע השוואת מחירים טרם קניית הזכוכית.

מחפשים איש מקצוע לעבודות זכוכית מורכבות? הגעתם לכתובת הנכונה!

חברת יעד שיפוצים, עם ותק של מעל 40 שנה בתחום – היא הכתובת הנכונה לביצוע עבודות זכוכית מאתגרות שמשלבות טכנולוגיות מתקדמות! אצלנו תמצאו את כל סוגי העבודות לבית ברמה גבוהה ועם חומרי גלם מעולים! ליצירת קשר חייגו למספר 054-6810100 או ל- 052-7972661