Menu
Menu

תוספת למטבח קיים

  • תו תקן של פיקוד העורף
  • מעל 30 שנות ניסיון
  • שרות מהיר ואמין

תוספת למטבח קיים בלי לשבור את הכיס 

כמו שמתעורר הצורך לחדש מלתחה, לחדש חדש שינה, או לרכוש זוג נעליים חדש, כך גם מתעורר הרצון לרענן את עיצוב הפנים של הבית והמטבח. רבים חושבים שכדי לשנות את המטבח שלהם או לרענן את העיצוב שלו נדרשים צעדים משמעותיים, שיפוץ כולל ומסיבי והשקעה של כמות כסף נכבדה. אבל, במקום להיכנס לשיפוץ שלא נגמר, אם אתם רוצים לשדרג ולרענן את המטבח תוכלו פשוט להכניס ארון תוספת למטבח, או תוספת אחרת. 

מעבר לכך, תוספת למטבח יכולה להיות לא רק מחדשת עיצובית אלא גם לשרת את הצרכים הפרקטיים במטבח שלכם. למשל, הוספת מקום אחסון שחסר, שדרוג טכנולוגי שישמש אתכם ועוד. בקטע הבא נציג כמה רעיונות עבור יחידת תוספת למטבח שיוכלו לסייע לכם לשדרג את המטבח בלי להשקיע סכומי עתק.

 

תוספות למטבח קיים – אפשרויות פרקטיות

כשמאבזרים מטבח, לעומת חדרים אחרים בבית כמו חדר שינה, השימושים הפרקטיים של החלל והחפצים בו עמודים בראש סדר העדיפויות. לכם אם החלטתם להוסיף תוספת למטבח, כדאי שהיא תהיה תוספת שימושית. למשל, אם אתם מעוניינים במשטח עבודה גדול יותר עבור חיתוכים או כלי מטבח תוכלו להוסיף אבזור חיצוני. הכוונה באבזור חיצוני היא יחידות אחסון ניידות שבעזרתן תוכלו להוסיף לא רק מרחב לחיתוכים אלא גם שטח אחסון. 

יחידות אלו מגיעות בגדלים שונים וניתן להזיז אותו בהתאם לצרכים שלכם מהמטבח. כלומר, אם בבוא היום תחליטו לעשות שיפוץ כולל יחידות מסוג זה הן פריט שתוכלו להמשיך להשתמש בו גם אחרי השיפוץ. אביזרים נוספים מסוג זה אשר מקלים על ההתנהלות במטבח הם מתלים על גבי ארונות או קירות ואביזרי חלוקה פנימיים לארונות. 

מלבד פריטים אלו שניתן להזיז תוכלו גם להוסיף תוספת ארונות למטבח שאינם ניתנים להזזה. אם אינם רואים את עצמכם משפצים את המטבח בעתיד הקרוב והרחוק כדאי ללכת על תוספת קבועה וסולידית שתשמש אתכם דרך קבע. 

 

תוספת שיש למטבח קיים – ללוק המודרני 

עם כל הכבוד לשימושיות, גם למראה יש חשיבות. דרך שלא מצריכה מחשבה רבה לעדכן את המראה של המטבח שלכם הוא להוסיף שיש למטבח. תוכלו לעשות זאת באמצעות משטחי שיש, אי משיש או אפשרויות אחרות שחשבתם עליהן. למה בעצם משטחי שיש משנים את מראה המטבח? מכיוון ולשיש יש מראה יקר, נקי ומודרני אשר מכניס אור למטבח ואווירה רעננה. 

בנוסף לכך, שיש הוא חומר עמיד שלא סתם כך מעטר את רוב המטבחים בעולם. כלומר, בחירה בתוספת עם שיש עבור המטבח שלכם היא לא רק בחירה אסתטית מעולה אלא גם תוספת עמידה שתשרת אתכם לאורך שנים בלי להיהרס.

 

אפשרויות נוספות לתוספות למטבח: 

  • פנס לד במקום או בנוסף לגוף תאורה: התאורה המרכזית במטבח אכן מאירה את החלל אך לא משרתת לתאורת משטחי העבודה, מה שלעתים מקשה על הבישול בשל הצל שנופל על המשטח מהארונות. כדי להאיר את משטח העבודה תוכלו להוסיף פס לד דק מתחת לארונות העליונים. אם אין לכם ארונות עליונים תוכלו לתלות מדף ולעשות את אותו הדבר. בכל מקרה זו תוספת לא יקרה שמשדרגת את המטבח בקלות. 
  • חזיתות: אם אתם לא רוצים להחליף ארונות אבל רוצים להחליף את המראה שלהם, החליפו חזיתות. החלפת החזיתות היא הוצאה לא גדולה שבקלות משדרגת את המראה של המטבח, שכן הארונות מהווים חלק משמעותי בנראות של המטבח. 
  • אי או שולחן: ההתלבטות בין השניים קשה וההחלטה מתרחשת לפי הצרכים מהמטבח. באמצעות אי תוכלו ליצור מקום לארונות נוספים, מגירות, מיקסר ועוד. באי ניתן גם להשתמש כמשטח עבודה, מקום לאכול בו ומה לא. אבל אי אפשרי רק אם יש לכם מספיק מקום לכך במטבח. האופציה החסכונית יותר היא להסתפק בשולחן וכיסאות. שולחן אמנם בעל פחות שימושים מאי אבל בבחירת שולחן יש לכם יותר חופש עיצובי מכיוון והמגוון גדול יותר. 

בבחירה בין כל האופציות המצוינות לעיל עבור המטבח שלכם חשוב שתזכרו לשם מה אתם רוצים להוסיף תוספת למטבח. האם מה שאתם צריכים זה תוספת ארגונית, תוספת עיצובית, וכמובן הגדירו תקציב מראש עבור התוספת. 

 

לא משנה מה תבחרו, באמצעות חברת יעד שיפוצים תוכלו להגשים את כל חלומות עיצוב המטבח שלכם. יעד שיפוצים היא חברה שקיימת כבר למעלה מ-40 שנה, ותחת קורת גג אחת היא מספקת ללקוחות שלה מגוון רחב מאוד של שירותים. ביניהם, נגרייה, שיפוצים כלליים, פתרונות ריצוף ועוד. אנו מבטיחים ללקוחות שלנו את הפתרון הנכון עבורם ועבור השיפוץ שהם מתכננים. אם אתם מעוניינים לשמוע עוד עלינו ועל השירותים שאנו מציעים, לחצו כאן.