Menu
Menu

לקוחות יקרים!

אנחנו מבינים כמה חשובה בימים אלו ובכלל תקינות הממ"ד והמקלטים.
ולכן אנחנו זמינים לשירותכם 24/7.

אנחנו עוסקים בתיקון והתקנה של חלונות ממ"ד ומקלטים באמצעות צוות מקצועי ומנוסה.
אנו משתמשים בחומרים ברמה הגבוהה ביותר כדי להבטיח את איכות התיקון ותקינות החלון.

 אם יש לכם שאלות או שאתם זקוקים לתיקון, אנו זמינים לעזור.
צרו קשר בווטסאפ או בטלפון 054-6810100, ונשמח לספק לכם את הפתרונות הטובים ביותר.

נשארים כאן לשירותכם, מקווים לימים שקטים וביטחון

 בעלי תו תקן של פיקוד העורף 

תיקון חלון ממד

  • תו תקן של פיקוד העורף
  • מעל 30 שנות ניסיון
  • שרות מהיר ואמין

את מי מזמינים כדי לבצע תיקון חלון ממד תקוע? 

חדר ביטחון או ממ"ד (מרחב מוגן דירתי) הוא חלל מיוחד במינו שיש חשיבות לשמירה על שלמותו. בין אם הוא חדר עבודה או מחסן – הוא מיועד לשרות אותנו בשעת חירום. על מנת שהממ"ד יגן על מי שנמצא בתוכו עליו תהיות תקין לגמרי וללא שום תקלות בטיחותיות. את הממ"ד אפשר למקם באזורים שונים של הדירה וכך יכול להיות ממ"ד עם או בלי חלון הפונה אל החלק החיצוני של הבניין. במידה ומדובר בממ"ד עם חלון יש להקפיד שהחלון עומד בתקנים (גודל, משקל, עובי וכו'). חשוב לוודא מפעם לפעם שהחלון נפתח כהלכה והוא, במידה ולא יש להזמין איש מקצוע בהקדם שיבצע  תיקון חלון ממד. 

 

תיקון חלון פלדה ממד? 

בניגוד לחלונות רגילים חלונות כבדים של ממ"ד פחות שמישים. אזרחים פותחים אותם פחות או שלא סוגרים אותם כלל. בגלל כובדן של החלונות אנחנו מזיזים אותם פחות וכך גובר הסיכוי לתקלות בהם ( חלודה, היתקעות, חוסר תנועתיות) 

תיקון חלון ממד תקוע אינה משימה מורכבת מידי אך חשובה, בעיקר מבחינה בטיחותית (הצורך המבצעי לשמירה על ביטחון המשפחה). המבנה הטכני של החלון שונה מאוד מחלונות רגילים (אלומיניום, זכוכית או אפילו עץ) אלמנט הכובד- פלדה משחק תפקיד משמעותי כמו גם מנגנוני הפתיחה שונים ומכתיבים ידע והבנה אחרת. 

אחרי ביצוע תיקון חלון פלדה ממד חשוב שבעל הנכס/ דירה יפתח ויסגור את החלון כמה וכמה פעמים על מנת לוודא : 

א. ראשית שהוא אכן אוטם את החלון כמו שצריך והחדר חוזר להיות מגן ומוגן כפי שנדרש ממנו. 

ב. שנוח לסגור אותו והוא לא "קשה" מידי. בעיקר לאוכלוסייה מבוגרת, חלשה יותר. 

תיקון ידית חלון ממד? 

במידה ויש תקלה או פגם שלא מאפשרים לידית חלון הממ"ד להיפתח בצורה תקינה – חשוב לא להתעכב ולהזמין איש מקצוע לתיקון. עדיף להזמין איש מקצוע מנוסה ומיומן בעל ניסיון רב ככל האפשר בעבודות עם חלונות, פרזול, וחדרי ממ"ד. תיקון ידית חלון ממד הוא לא תיקון מורכב מידי אך מחייב ידע ועמידה בסטנדרטים החמורים של פיקוד העורף. כל מי שנותן שירותים שקשורים לתחזוקת ממ"דים יודע כמה חשוב לשים לב לפרטים הקטנים, להקפיד על הוראות הבטיחות והסטנדרטים של הרשויות, ולבצע את העבודה הכי טובה שאפשר. מכיוון שמדובר בעבודה רגישה במיוחד (זאת בניגוד לכל עבודת ברזל אחרת או תיקון של חלונות מסוגים אחרים בבית). 

תיקון ידית חלון ממד- מחיר 

אחת מהתקלות הנפוצות של ידיות בחלונות ממ"ד ידית שבורה. המחירים יכולים לנוע בין 400 ל-600 ₪ בהתאם לסוג הידית. (חלון מיפרומל, למשל יעלה קרוב ל-600 ₪, כולל מחיר הידית כמובן). 

תקלה נוספת ונפוצה יכולה להיות שקיעה של חלון כלפי מטה עד כדי אי יכולת סגירה שלו- הדבר דורש כיוון מחדש של החלון (סוג דריי קיפ ). במקרה כזה המחיר לא יעבור את ה450-350 ₪. 

קיימים תיקונים נוספים, ושכיחים יותר או פחות, כמו החלפת גומיות, תיקון צירים, חלון תקוע וכו'. כל תיקון יש מסגרת מחירים מתאימה. 

אם דרוש לכם תיקון של חלון או ידית של חלון ממ"ד ע"י מתקין מורשה– נשמח לסייע בתיקון מקצועי ברמה הגבוהה ביותר! אנחנו ב'יעד שיפוצים' מתמחים במגוון רחב של עבודות שיפוץ ובנייה ובעלי ניסיון של מעל 40 שנה בכל סוגי העבודות, השיטות והטכנולוגיות. תחת קורת גג אחת ובמקום אחד תקבלו מענה הולם ושלם לכל שאלה או עניין. צרו קשר עכשיו בטלפון מספר – 054-6810100 או 052-7972661. תוכלו גם ללחוץ כאן ולקרוא מידע נוסף אודות עבודות הברזל שאנו מציעים.