Menu
Menu

צביעה וחידוש רהיטים

לפני

אחרי

רסטורציה או חידוש רהיטים היא סוג של אמנות שרק בעל מקצוע עם עין עיצובית, כישרון וניסיון בתחום יכול לבצע. מחפשים בעל מקצוע שמתמחה בעבודת חידוש רהיטים בצפון? חברת יעד שיפוצים מתמחה בנישה זו ותשמח להיפגש אתכם ולראות באיזה פריט מדובר, לבדוק מה אפשר לעשות וכיצד לחדש אותו כך שישיל מעליו כמה שנים ויהפוך ליצירה מפוארת שאפשר ליהנות ממנה בסלון או בחדר השינה ואף למכור תמורת כסף רב יותר בעתיד.

חידוש רהיטים בקריות

חברת יעד שיפוצים מתמחה בנישה זו של חידוש רהיטים וצביעת רהיטים ומכירה לפני ולפני את כל חומרי הגלם המרכיבים את פרטי הריהוט השונים ובעלת שיטת חידוש מיוחדת שלא פוגעת ברהיט ומאפשרת לכם לקבל את התוצאה שהתכוונתם אליה לאחר שיחה והבנה מה אתם רוצים לבצע.

יעד שיפוצים – צביעת רהיטים בחיפה

זה מדהים איך צביעה מחודשת של רהיט ישן יכולה להפיח בו חיים ולתת לו מראה אחר לגמרי, לשדרג אותו ולהפוך אותו לרהיט ייחודי שאין לאף אחר, כזה שיכול לשרת אתכם במשך שנים רבות לאחר שעשה את עבודתו והתבלה במשך הזמן, או סתם רהיט ישן ולא מושך שבא לכם להשמיש ולהפוך לפריט שתהיו מוכנים להציב בבית שלכם.

צביעת רהיטים בחיפה והקריות

יש לכם ריהוט ישם שאתם עומדים לזרוק? רקע אחד… שקלתם להעביר את הרהיטים הללו חידוש? זהו טרנד שהולך וצובר תאוצה והתוצאות הנפלאות שיכולות להתקבל יגרמו לכם לשכוח מההוצאה הגדולה של רהיטים חדשים, כשתוכלו להשקיע פחות בחידוש הרהיט בסך הכול וליהנות מפריט ישן חדש במצב נהדר!

לפרטים נוספים על שירות חידוש רהיטים בחיפה והסביבה ושירות צביעת רהיטים בקריות, חיפה והסביבה השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם לשיחת ייעוץ. חייגו עכשיו או גלשו עוד באתר למציאת שירותי שיפוצים נוספים של חברת יעד שיפוצים! שירות ללא תחרות ומחירים נוחים לכל עבודות השיפוץ המורכבות ביותר בחיפה והסביבה >> 054-6810100