Menu
Menu

שיפוצים כלליים בחיפה

חברת דרעי שיפוצים כלליים מתמחה בביצוע כל סוגי התיקונים והשיפוצים לבתים ודירות בחיפה. מאחורינו יותר משלושים שנות ניסיון של ביצוע פרויקטים בכל רחבי העיר, החל בכרמל ועד לעיר התחתית בשכונות הוותיקות והחדשות. לקוחותינו כבר יודעים כי דרעי היא חברה אמינה ומקצועית שמקפידה על כל פרט קטן כגדול, החל בלוחות הזמנים, דרך הצעת מחיר ברורה, ועד לשימוש בחומרים, טכנולוגיות וציוד מתקדמים ואיכותיים.

 

ביצוע נכון של שיפוצים כלליים

אם אתם מתכננים שיפוצים כלליים בחיפה או תיקונים לביתכם הפרטי, יש מספר פעולות שבהחלט יכולות להקל עליכם את החיים:

  • בניית התקציב – מטבע הדברים, לכל אחד מאיתנו יש מסגרת תקציב מסוימת שאותה הוא יכול להקדיש עבור תיקונים לבית בחיפה. מצד שני, תחום השיפוצים מהווה עולם ומלואו של אפשרויות וחומרים ולכן כדאי להתכונן באופן יסודי. לדוגמא, כאשר תפנו אלינו ותתארו את העבודות הנדרשות, בין אם קיימת תוכנית מסודרת או שלא, נוכל לתת לכם הצעת מחיר ברורה. יחד עם זאת, ישנם משתנים התלויים בבחירות שלכם כגון סוג הריצוף, הדלתות, הקרמיקות או הכלים הסניטריים. אנו שואפים תמיד לעבוד עם החומרים האיכותיים ביותר וביכולתנו לסייע באיתור האלמנטים הנדרשים בעלויות משתלמות, אך בכל מקרה הדבר נעשה לאור רצונות בעלי הבית. בנוסף לכך, זכרו כי במהלך שיפוצים כלליים בחיפה עשויים להופיע אתגרים או רצונות חדשים שיכולים לייקר את העבודות, ולכן אנו ממליצים להוסיף לתקציב עוד 10 עד 20 אחוז מהתכנון הבסיסי.
  • לא להתפשר על טיב העבודות – ישנם סוגים רבים של תיקונים לבית בחיפה, אך המשותף לכולם הוא שהעבודות ישפיעו באופן מהותי על איכות חייהם של הדיירים ועל ערכו של הנכס. באופן דומה, ישנם שיפוצניקים רבים בעיר שחלקם מציעים מחירים נמוכים מאוד על חשבון האיכות, ואילו אחרים גובים מחירים מופרזים ללא הצדקה. לכן, עליכם לאתר חברה מנוסה ובעלת יכולות מוכחות, המסוגלת גם להפנות אתכם ללקוחות ופרויקטים שביצעה בעיר בעבר, ומציעה מחירים הוגנים והגיוניים. אנו סמוכים ובטוחים שאם תקראו את ההמלצות שקיבלנו, ותתרשמו מהפרויקטים שביצענו לאורך השנים, תבינו כי דרעי שיפוצים כלליים היא הבחירה הנכונה בשבילכם.

 

לפרטים נוספים וקביעת פגישה, התקשרו אלינו בטלפון: 054-6810-100