Menu
Menu

בניית אקווריום לפי מידה

בניית אקווריום לפי מידה-המדריך המלא 

אחד המראות היפים בסלון של בתים רבים הוא אקווריום יפה, מסודר, וכזה שיש בו עושר רב של צמחייה ודגים מסוגים שונים. אנשים רבים משקיעים את מיטב כספם באקווריומים גדולים, יפים ומעוצבים על מנת שיהפכו לחלק בלתי נפרד מהעיצוב של הבית. כיום מקובל מאד להזמין אקווריום לפי מידה וכך לא להתפשר על פלטפורמות מוכנות שקונים בכל חנות לחיות בית. אנשים מבינים כיום את הפוטנציאל הטמון ביופי של אקווריום יפה, ייחודי ומעוצב ולכן מעדיפים להשקיע בשיטת ה-Tylor made כזה שיתאים בדיוק ובהתאמה אישית להם ולבית. 

נשאלת השאלה אל מי פונים ואיך בוחרים את המידות ואת התכונות הייחודיות של האקווריום. 


תהליך הקנייה והבנייה של אקווריום לפי מידה 

על מנת להתחיל את התהליך חשוב לפנות אל מי שיש לו ניסיון רב גם בעבודות זכוכית לפי התאמה אישית וגם בעולם האקווריומים. יש חשיבות לבנייה נכונה ומורכבת של פאות האקווריום כך שהם תהיינה מודבקות היטב זו לזו ולא יהיה חשש של נזילת מים מתוך האקווריום החוצה או חליליה התפוצצות שלו. בניית אקווריום לפי מידה היא פרויקט לא מורכב מידי אך מחייב דיוק ותשומת לב. אנשים מתייחסים כיום לאקווריומים כאל פריט עיצובי ממעלה ראשונה ולא בוחלים באמצעים ומשאבים, בתשומת לב, בזמן ובכסף על מנת ליצור לעצמם את האקווריום שהכי מתאים להם ולאיך שהם מדמיינים את החלל לאחר שהאקווריום יהיה ממוקם בו. 


עבודה מקצועית ותהליך מובנה 

איש המקצוע שיש לו ניסיון וידע בעיסוק בזכוכיות (זגג מקצוען ולא פחות) צריך להגיע לבית, ללמוד את סביבת האקווריום ולאחר מכן לבחון ביחד עם הלקוח את המידות הדרושות. לאחר שהוא יאשר שאכן המידות מתאימות למיקום הרצוי – תתחיל העבודה המקצועית שלו במציאת משטחי זכוכית שמתאימים להיות פאות של אקווריום, חיתוך שלהם לגודל המתאים וכמובן הדבקה יסודית ואיכותית של הפאות זו לזו. 


מחיר אקווריום לפי מידה 

אין לכך תשובה חד משמעית, המחיר יהיה תלוי בסוג הזכוכית שתיבחר, במידות של הפאות ובמשך העבודה הדרוש. לעיתים ישנם משטחי זכוכית שכבר מוכנים וחתוכים במידות הדרושות – מה שיחסוך עבודה מאיש המקצוע וגם יוזיל את המחיר בצורה מסוימת. איכות גבוהה של החלקים היא תנאי הכרחי וזה בעצם מה שהכי חשוב. שום מחיר לא יהיה שווה אם יהיה פגם באקווריום ולכן יש חשיבות לפנייה לאנשי מקצוע שיודעים ומכירים את העבודה הכי נכונה ואיכותית עם זכוכית. 


אצלנו בחברת 'יעד שיפוצים' תוכלו לקבל מידע ופרויקטים ברמה גבוהה שקשורים באקווריומים ועבודות זכוכית. עם ניסיון של מעל 40 שנה בתחום השיפוצים והזכוכית ועם מוניטין מעולה  באזור חיפה והצפון – אנחנו הכתובת שלכם! חייגו כעת למספר – 054-6810100 או 052-7972661 או שתוכלו ללחוץ כאן ולהתרשם מעבודות זכוכית מתקדמות ומקצועיות שאנו מציעים לקהל הלקוחות שלנו.